A húsvéti sonka még nem drágul nagyon, de később komoly áremelkedés jöhet a húsoknál
Kicsivel nőtt a magyar termékek aránya a hazai boltokban, ám a drágulás miatt ez könnyen visszafordulhat – derült ki a Hússzövetség húsvéti sajtótájékoztatóján.
Kicsivel nőtt a magyar termékek aránya a hazai boltokban, ám a drágulás miatt ez könnyen visszafordulhat – derült ki a Hússzövetség húsvéti sajtótájékoztatóján.
Leginkább az emelkedő árak és az omikron gyors terjedése készteti költés helyett spórolásra Németországot.
A GfK szerint világszerte visszaesés volt a kiskereskedelemben, az otthoni tanuláshoz szükséges eszközöket viszont veszik, mint a cukrot.
Az egy év alatti 12 százalékos javulás is csak annyit ér, hogy most először elérte az egy főre jutó magyar vásárlóerő az európai mutató felét.
Rendületlenül nő a saját márkák piacrésze a magyar üzletekben, de van számos olyan termék, amelynél ragaszkodunk az „igazi” márkákhoz.
A magyarok döntő része nem tudja, hova érdemes tenni a megtakarítást.
Felejtse el, hogy az osztrákokkal hasonlítgatja össze a fizetését, meg hogy számolgatja, mire elég az tőlünk nyugatra. A következő 50 évben esélyünk sincs az osztrákokhoz közelíteni. De a szlovák béreket se nagyon méricskélje, mert csak ideges lesz, inkább a közelünkben lévő Románia vagy Törökország fizetéseit érdemes nézegetni.
Sehol sem vásárolnak az interneten több napi fogyasztási cikket, mint nálunk.
Gyakran mondogatjuk, manapság a pénz irányítja a világot. Mégis keveset tudunk a pénzügyekről. Emiatt aztán viszonylag gyakran hozunk számunkra hátrányos döntéseket. A magyar banki ügyfelek jelentés része egyáltalán nem tájékozódik naponta pénzügyeiről, internetes bankolást alig használunk, illetve telefonos ügyintézés területén sem jobb a helyzet.
A GfK Hungária Komplex Fogyasztói Bizalom Indexe 2013. decemberben 171 pont volt, minimálisan javult a szeptemberi 170,3-as értékhez képest.
Bíztató a magyar kis- és középvállalati (kkv) szektor beruházási kedve: a vállalkozások 57 százaléka tervez valamilyen jellegű fejlesztést a következő öt évben, és közülük 37 százalék akár új építésbe is belefogna a következő egy év során - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet hétfőn közzétett felméréséből.